Alışveriş ve Sipariş

Alışveriş ve  Sipariş 

1. S: ‘adimadim.com.tr’den nasıl alışveriş yapabilirim?
C: Alışveriş yapabilmek için öncelikle ‘adimadim.com.tr’ye üye olmanız gerekmektedir. Üye olduktan sonra satın almak istediğiniz ürünleri sepete ekleyerek  “satın al” butonu ile bir sonraki aşamaya geçebilir ve devamında istenilen teslimat/fatura adresleri ile ödeme bilgilerini girerek “satın al” butonu ile alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.
2. S: Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?
C: Henüz kargoya verilmemiş siparişlerde tutar aynı olmak koşuluyla farklı renk veya beden, farklı ürün ile değişim yapılabilir. Kargoya verilen ürünler için ise değişim koşulları devreye girer. Sorunun devam etmesi durumunda Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.
3. S: Sepete eklediğim ürünlerin bekleme süresi ne kadardır?
C: Sepete eklenen ürünlerde sistemin belirlediği herhangi bir süre bulunmamaktadır. Ürünler stoklarda bulunduğu ve siz silmediğiniz sürece sepetinizde görünmeye devam eder. Fakat ürünler mağazalarda satılmaya devam ettiği için stoklar belli aralıklarla güncellenir. Bu yüzden sepete eklediğiniz ürünün tükenme ihtimaline karşı sepete eklediğiniz ürünleri tükenmeden almanızı tavsiye ederiz.
4. S: Bulunduğumuz yerde kargo şirketi yok, siparişimi nasıl teslim alacağım?
C: Anlaşmalı olduğumuz Sürat Kargo’nun bulunduğunuz adrese en yakın şubesinden siparişinizi teslim alabilirsiniz. Ayrıca “hesabım” sayfasının “siparişlerim” bölümünden siparişinizi takip edebilirsiniz. Sitemiz, Türkiye’nin tüm illerine ürün teslimatı imkanı sunmaktadır. Kargo şubelerinin mevcut olmadığı yerlerde belirli günlerde teslimat yapılır.
5. S: Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
C: Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçerek siparişinizi iptal edebilirsiniz.
6. S: Siparişimi iptal ettikten sonra para iadesi ne zaman yapılır?
C. Sipariş iptali onaylandıktan sonra iade için bankaya gerekli talimatlar gönderilir. Bundan sonraki süreç tamamen bankaya bağlı olmakla beraber 1 ila 7 iş günü sürebilir. Bu süreç sonunda ürün bedeli alışveriş yaptığınız karta iade edilir. Kredi kartı ile taksitli olarak gerçekleştirdiğiniz alışverişinizin para iadesi taksit adeti kadar her ay kredi kartınıza iade edilecektir.
7. S: Sipariş kargoya verildikten sonra iptal edilir mi?
C: Siparişiniz kargoya verildikten sonra iade koşulları geçerlidir. Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçerek iade süreci hakkında bilgi alabilir; iade sürecini başlatabilirsiniz.
8. S: Siparişim hasar görmüş. Ne yapmalıyım?
C: Öncelikle siparişinizle ilgili kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyip siparişinizi teslim almayabilirsiniz. Hasar görmüş, kusurlu olan veya yanlış gelmiş siparişlerinizi değişim süresi içerisinde bize gönderebilirsiniz. Gerekli kontroller yapıldıktan sonra değişim için onaylanırsa stokta bulunması şartı ile değişim yapılır. Eğer ürün stokta yok ise sipariş iptal edilerek para iadesi gerçekleştirilir.


T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.