Çağrı Merkezi: 0 850 532 11 55

Sıkça Sorulan Sorular

Aşağıdaki adımları izleyerek kolayca sipariş oluşturabilirsiniz:

 

1- Satın almak istediğiniz ürünü ve size uyacak doğru numarayı seçerek 'Sepete Ekle' butonuna tıklayın.

2- Sağ üst kısımda bulunan  alışveriş simgesine tıklayın. Ardından "Sepete Git" Butonuna tıklayın.

3- İndirim kodunuz var ise "Kupon Kodu" Kısmına Kodunuzu girin. Eğer yoksa "Siparişi Tamamla" Butonuna Tıklayınız.

4- Adres detaylarını doğru bir şekilde doldurun ve devam et tuşuna basın.

5- Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçin ve gerekli bilgileri doldurun.

6- 'Siparişi Tamamla' butonuna tıklayın. İşlem tamam; siparişiniz alınmıştır.

1- Kapıda ödeme işlemi yapmak istiyorsanız, sipariş oluşturduktan sonra cep telefonunuza gelecek olan kapıda ödeme "ONAY" sms bağlantısına tıklayarak kapıda ödeme işlemi tamamlayabilirsiniz.

1- Bilgisayar'dan giriş yapıyorsanız eğer, bulmak istediğiniz ürünün kodu mevcut ise orta kısımda bulunan Ürün arama motorunu kullanabilirsiniz. Ürün kodunuz yoksa eğer, aramak istediğiniz terimi yazabilirsiniz. Örn; Ayakkabı.

Aşağıda bulunan görsel örnektir.

 

2- Eğer Mobil cihazlardan giriş yapıyorsanız, üst kısımda bulunan  "Bul" aracına tıklayarak istediğiniz arama işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Ürün kodunuz yoksa eğer, aramak istediğiniz terimi yazabilirsiniz. Örn; Ayakkabı.

adimadim.com.tr'den yapacağınız tüm alışverişler Ücretsiz değişim ve iade hakkınız mevcuttur. Bunun için Ücretsiz İade ve Değişim  sayfamızı inceleyebilirsiniz.

Ödeme kısımlarında alınamayan ücretler de Siparişiniz sistem tarafından otomatik olarak iptali gerçekleşir. Kapıda ödeme işlemlerinde cep telefonunuza gelen onaylama mesajını kabul ettiğiniz taktirde siparişlerinizde sorun olmayacaktır.

Kredi kartı işlemlerinde Sistemimiz kesinlikle kredi kartı bilgilerinizi sistemde kayıtlı olarak tutmaz. 3D Güvenlik aşamasını geçtiğinizden emin olduktan sonra "Hesabım">"Siparişlerim" bölümünden kontrol sağlayabilirsiniz. 

 

Sorun yaşamanız taktirde bizlere "Çağrı Merkezi: 0 850 532 11 55 " Numarasından ulaşabilirsiniz.

 

Müşterilerimizin mağdur olmaması adına daha çok çalışmaktayız. 

Ürününüz tarafınıza kargo halinde parçalanmış / ezilmiş / hasar görmüş olarak elinize ulaşır ise kargo görevlisine "Hasar tespit tutanağı" Tutturmalısınız.

Siparişinizin yanlış / eksik gelmesi durumunda " Çağrı Merkezi: 0 850 532 11 55 - Mail : destek@adimadim.com.tr" Numarasından ve mail adreslerinden bizlere iletişime geçebilirsiniz. 

 Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi yukarıdaki iletişim kanallarından bize iletin. Talebiniz incelenecek ve en kısa sürede dönüş yapacaktır.

 

Üyeliksiz siparişlerinizde sağ üste bulunan sipariş takibi kısmına sipariş numaranızı girerek takipte bulunabilirsiniz. 

Ayrıca Çağrı Merkezi: 0 850 532 11 55 - Numarasından bizlerle iletişime geçebilirsiniz.

 

Çağrı Merkezimizden bulunan müşteri hizmetleri bölümünden kapıda ödeme işlemlerinde siparişiniz alınabilmektedir. 

Kredi kartı / Banka kartı bilgilerinizi Kişisel verilerin korunması kanununa istinaden müşterilerimizin kendisinin vermeksi gerekmektedir.

Hediye notu ekleme işlemleri sipariş aşamalarında yer almaktadır. Saat 15:00'a kadar vereceğiniz siparişlerinizde hediye notu eklmeyi unuttuğunuz taktirde müşteri temsilcilerimiz aracılığıyla sipariş notunusu ekletebilirsiniz.