Nasıl Sipariş Oluşturabilirim?

Aşağıdaki adımları izleyerek kolayca sipariş oluşturabilirsiniz:

 

1- Satın almak istediğiniz ürünü ve size uyacak doğru numarayı seçerek 'Sepete Ekle' butonuna tıklayın.

2- Sağ üst kısımda bulunan https://www.adimadim.com.tr/i/u/sepet.png alışveriş simgesine tıklayın. Ardından "Sepete Git" Butonuna tıklayın.

3- İndirim kodunuz var ise "Kupon Kodu" Kısmına Kodunuzu girin. Eğer yoksa "Siparişi Tamamla" Butonuna Tıklayınız.

4- Adres detaylarını doğru bir şekilde doldurun ve devam et tuşuna basın.

5- Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçin ve gerekli bilgileri doldurun.

6- 'Siparişi Tamamla' butonuna tıklayın. İşlem tamam; siparişiniz alınmıştır.


Kapıda Ödeme İmkanı Var mı?


1-Evet kapıda kredi kartı ya da nakit ödeme yapabilirsiniz.  Kapıda ödeme işlemi yapmak istiyorsanız, sipariş oluşturduktan sonra cep telefonunuza gelecek olan kapıda ödeme "ONAY" sms bağlantısına tıklayarak kapıda ödeme işlemi tamamlayabilirsiniz.


Değişim ya da İade yapabilir miyim?


adimadim.com.tr'den yapacağınız tüm alışverişler değişim ve iade hakkınız mevcuttur. Bunun için İade ve Değişim  sayfamızı inceleyebilirsiniz.


Siparişim neden iptal edildi?


Ödeme kısımlarında alınamayan ücretler de Siparişiniz sistem tarafından otomatik olarak iptali gerçekleşir. Kapıda ödeme işlemlerinde cep telefonunuza gelen onaylama mesajını kabul ettiğiniz taktirde siparişlerinizde sorun olmayacaktır.

Kredi kartı işlemlerinde Sistemimiz kesinlikle kredi kartı bilgilerinizi sistemde kayıtlı olarak tutmaz. 3D Güvenlik aşamasını geçtiğinizden emin olduktan sonra "Hesabım">"Siparişlerim" bölümünden kontrol sağlayabilirsiniz. 

 

Sorun yaşamanız taktirde bizlere "Çağrı Merkezi: 0 850 532 11 55 " Numarasından ulaşabilirsiniz.


Ürünüm Yanlış Geldi Ne Yapmalıyım?


Müşterilerimizin mağdur olmaması adına daha çok çalışmaktayız. 

Ürününüz tarafınıza kargo halinde parçalanmış / ezilmiş / hasar görmüş olarak elinize ulaşır ise kargo görevlisine "Hasar tespit tutanağı" Tutturmalısınız.

Siparişinizin yanlış / eksik gelmesi durumunda " Çağrı Merkezi: 0 850 532 11 55 - Mail : destek@adimadim.com.tr" Numarasından ve mail adreslerinden bizlere iletişime geçebilirsiniz. 

 Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi yukarıdaki iletişim kanallarından bize iletin. Talebiniz incelenecek ve en kısa sürede dönüş yapacaktır.


Üye olmadım. Siparişimi Nasıl takip edebilirim?


Üyeliksiz siparişlerinizde sağ üste bulunan sipariş takibi kısmına sipariş numaranızı girerek takipte bulunabilirsiniz. 

Ayrıca Çağrı Merkezi: 0 850 532 11 55 - Numarasından bizlerle iletişime geçebilirsiniz.


Müşteri Temsilcisinden Sipariş Verebilir miyim?

Çağrı Merkezimizden bulunan müşteri hizmetleri bölümünden kapıda ödeme işlemlerinde siparişiniz alınabilmektedir. 

Kredi kartı / Banka kartı bilgilerinizi Kişisel verilerin korunması kanununa istinaden müşterilerimizin kendisinin vermeksi gerekmektedir.